На
допомогу класному керівнику
Основні функції класного керівника
Організаторські:
Ø планування і координація всієї виховної роботи з класом;
Ø надання допомоги учнівські організації класу;
Ø встановлення зв’язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками,
громадськістю; забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
Ø ведення документації в класі;
Ø сприяння розвитку самоврядування в
колективі.
Ø сприяння розвитку самоврядування в
колективі.
Аналітико-узагальнюючі:
Ø сприяння всебічному розвитку учнів
на основі вивчення і
врахування їхніх
індивідуально-психологічних особливостей.
Координаційно-інформаційні:
Ø забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського,
батьківського колективів.
Психогігієнічні:
Ø встановлення довірливих стосунків із вихованцями, зняття психологічного
напруження в учнівському колективі.
Стимулюючо-гальмівні:
Ø активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її
спрямування.
Класний керівник повинен:
З н а т и:
·
Конвенцію про права дитини (1993);
·
дитячу, вікову педагогіку, соціальну психологію;
·
шкільну гігієну;
·
педагогічну етику;
·
теорію і методику виховної роботи;
·
основи трудового законодавства.
У м і т и :
Ø Спілкуватися з дітьми заохочуючи
їхню активність, відповідальність,
подаючи власний приклад активності та відповідальності.
Ø Усвідомлювати та формулювати
свої виховні цілі.
Ø Складати плани виховної роботи в класі.
Ø Організовувати класну діяльність, взаємодію вихованців, проводити
виховний захід, бесіду, диспут, екскурсію, похід, класний вечір абощо.
Ø Аналізувати результати своєї діяльності.
Ø Організовувати і проводити батьківські збори.
Ø Користуватися психодіагностичними тестами, анкетами, запитальниками і
коректно використовувати їх у виховній роботі.
Примітка: усі вищезгадані знання та вміння
є предметом вивчення на семінарах МО
класних керівників школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар