четвер, 28 січня 2016 р.

На допомогу класному  керівнику

Основні функції класного керівника  
        
Організаторські:

Ø планування і координація всієї виховної роботи з класом;
Ø надання допомоги учнівські організації класу;
Ø встановлення зв’язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю; забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
Ø ведення документації в класі;
Ø сприяння розвитку самоврядування  в колективі.

Аналітико-узагальнюючі:

Ø сприяння всебічному розвитку учнів   на основі вивчення і      врахування  їхніх індивідуально-психологічних особливостей.

Координаційно-інформаційні:

Ø забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.

Психогігієнічні:

Ø встановлення довірливих стосунків із вихованцями, зняття психологічного напруження в учнівському колективі.

Стимулюючо-гальмівні:

Ø активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямування.

Класний керівник повинен:
З н а т и:

·       Конвенцію про права дитини (1993);
·       дитячу,  вікову педагогіку, соціальну психологію;
·       шкільну гігієну;
·       педагогічну етику;
·       теорію і методику виховної роботи;
·       основи  трудового законодавства.

У м і т и :

Ø  Спілкуватися з дітьми заохочуючи їхню активність,  відповідальність, подаючи власний приклад активності та відповідальності.
Ø  Усвідомлювати та формулювати  свої виховні цілі.
Ø  Складати плани виховної роботи в класі.
Ø  Організовувати класну  діяльність, взаємодію вихованців, проводити виховний захід, бесіду, диспут, екскурсію, похід, класний вечір абощо.
Ø  Аналізувати результати своєї діяльності.
Ø  Організовувати і проводити батьківські збори.
Ø  Користуватися психодіагностичними тестами, анкетами, запитальниками і коректно використовувати їх у виховній роботі.


Примітка:  усі вищезгадані знання та вміння є предметом     вивчення на семінарах МО класних керівників школи.


Немає коментарів:

Дописати коментар