Рекомендації класному
керівнику по згуртуванню учнівського колективу.
Щоб допомогти дитині відчувати свою комунікативну
спроможність, будувати
і підтримувати прийнятні відносини з учителем
та однокласниками, ми пропонуємо
наступні рекомендації:
1.
Створити в класі єдину систему традицій і цінностей.
Для цього можна запропонувати дітям відповісти
на запитання анкети:
Яким, на твою думку повинен бути дружний клас?
Як зробити так, щоб клас став дружним?
Які традиції є в нашому класі?
Назви твої «можна» і «не можна» у класі.
Які заходи в класі, на твою думку, повинні
стати традиційними?
Ввести традицію зворотного зв’язку.
У кінці кожного семестру і в кінці року діти
пишуть записки, де можуть поставити запитання,
написати щось наболіле, про що не можуть
сказати вголос. На основі цього педагог
планує виховну роботу.
Створити «ящик побажань».
Проводити якомога більше традиційних
позакласних заходів.
Традиція учнів класу під назвою «Я прийшов у
цей день в цей світ».
Традиція бути всім класом завжди поруч з тим,
у кого в житті наступили важкі дні.
Традиція походів та екскурсій на природу, по
пам’ятних місцях своєї батьківщини, своєї
країни.
2.
Робота в групах.
На уроках можна організувати роботу по
підгрупах, причому в кожній повинні бути як
«Сильні», так і «слабкі» учні. Група повинна
дотримуватися принципу
взаємодопомоги і підтримки, повинна бути
мотивація на досягнення, а між групами
3.
Розподіл між учнями доручень.
Для цього учні на дошці пишуть слова, які є
знаковими для визначення
майбутніх доручень. Потім хлопці визначають,
яке постійне доручення в класі вони
хотіли б виконувати.
– Чергові по класу, по школі, по поверху;
– Медична служба класу – фіксують пропуски
занять, здають медичні
довідки в мед кабінет, організують
відвідування хворих хлопців;
– Бібліотечна служба класу – допомога в
підборі літератури для сценаріїв класних
справ, аналіз читацьких інтересів класу;
– Чергові по їдальні;
– Господарська служба класу;
– Служба озеленення.
Від класного керівника вимагається лише вміле
керівництво діяльністю
учнів, надання їм свободи і самостійності.
класні керівники повинні допомогти підтримувати ініціативу дітей. Найголовніше
– класний керівник повинен бачити маленький і великий успіх кожного учняв
дорученій йому справі і вміло заохочувати його.
Немає коментарів:
Дописати коментар