четвер, 25 лютого 2016 р.

Вступ 
 Відомий педагог В.О.Сухомлинський писав: „Творення людини - найвище напруження всіх наших сил. Це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво. Діти – не тільки і не стільки джерело радості. Діти – це щастя створене нашою працею”.
 Ці мудрі слова, сказані кілька десятиліть тому, актуальні і по сьогодні. Виховна робота в школі – безперервний, цілеспрямований і систематичний процес впливу вчителя на учня не лише під час навчання, але й поза уроком. Ефективно провести виховний захід зазвичай складніше, ніж дати гарний урок. Неможлива уявити учнівське життя, у якому немає місця веселому святу. Воно чудово урізноманітнює шкільну буденність, згуртовує учнів та вчителів, перетворює виховний процес у цікаву та пізнавальну гру. Крім того юна особистість отримує нагоду якомога більше розкрити свої здібності як актора, музиканта, художника.
   Системний підхід до організації виховної роботи в школі припускає створення річного циклу шкільних традицій, які включають в себе комплексні заходи, що проходять у шкільному колективі протягом року. Головною структурною одиницею в них є класний колектив, якому надається можливість творчої самореалізації, достатня свобода вибору змісту і форми участі в загальній справі. В організації та проведенні свят, як правило, бере участь весь колектив, вчителі, батьки. Така співпраця є чудовою нагодою для неформального спілкування між дітьми та дорослими. Кожен учасник святкового дійства може проявити себе і як виконавець, і як організатор. 
  Створення сценарію є обов’язковим етапом у проведенні свят, але це не означає, що потрібно повністю слідувати готовому тексту. Сценарій – передусім ідея, каркас, на який потім буде покладена жива тканина дійства. Не варто дослівно вивчати прозові репліки дійових осіб, і тоді імпровізація більш доречна. Дуже важливо розподілити обов’язки у творчому колективі. 


Немає коментарів:

Дописати коментар