вівторок, 1 листопада 2016 р.

План проведення засідань
методичного обєднання класних керівників на 2016 - 2017 н. р.



№ з/п
Заходи
Терміни
1.      
Тема:  Основні напрямки виховної роботи на 2016-2017 навчальний рік.

Мета: Ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впроваджені комплексної виховної програми, його функції, надати методичні рекомендації.

Форма проведення: семінар
Питання для обговорення
1.       Задачі школи, основні напрямки виховної роботи. 
(ЗДВР - Авдієнко Н.М.)
2.       Планування виховної роботи в класі й школі. 
(ЗДВР - Авдієнко Н.М.)
3.       Огляд сучасної літератури з питань виховання.
(бібліотекар – Подустова Л.П.)
4.       Інформація про нормативні документи в допомогу класному керівнику. (ЗДВР - Авдієнко Н.М.)


Серпень -вересень
2.      
Тема: Вчитель – учень: налагодження партнерства та учнівського самоврядування. Системний підхід до розвязання проблеми формування активної громадянської позиції учнів.

Мета: розробка шляхів розвитку ефективного учнівського самоврядування, знаходження точок дотику вчительської й дитячої організації, формування у педагогів уяви про можливі варіанти ефективної організації самоврядування у класному колективі.

Форма роботи: семінар - практикум.
Питання для обговорення:
1.Методична панорама: «Сучасні виховні технології   та моделі органів учнівського самоврядування класних колективів.»
(класний керівник 9 – В класу – Кошолап Т.О.)
2. «Використання можливостей дитячо-юнацьких об`єднань для посилення ролі громадянського й духовно-морального виховання».
(класний керівник 6 – б класу Сатанівська Т.О.)
3.  «Організація ефективного функціонування органів учнівського самоврядування»
(педагог – організатор – Федіченко О.О.)
4. Структура, діяльність та практичні поради для роботи з учнівським самоврядуванням».
(ЗДВР - Авдієнко Н.М.) 








Жовтень - листопад
3.      
Тема: Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї й соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів. Удосконалення виховної профілактичної роботи.

Мета: Формування у класних керівників установки на застосування технології педагогіки підтримки в роботі з дітьми девіантної поведінки й дітьми з функціонально неспроможних сімей.

Форма роботи: психолого-педагогічний семінар.
Питання для обговорення:
1.  Вияв функціонально неспроможних сімей як засіб профілактики соціального сирітства.
(соціальний педагог –ШімонО.О.)
3. Суб’єктивна позиція батьків – важливий фактор формування виховного простору школи.
 (практичний психолог – Цвєткова Т.М.)
4. Програма    ігрової   корекції порушень розвитку властивостей субєкту самосвідомості й спілкування у соціальной педагогічно занедбаних дітей. 
  (соціальний педагог – Шімон О.О.)
5.  Методи комплексної експрес - діагностики стану соціально-педагогічної занедбаності дітей й особливостей родинної атмосфери.
(практичний психолог – Цвєткова Т.М.)


Грудень - січень
4.      
Тема: Соціальні проблемипрофорієнтації учнівської молоді.

Мета: Пошуки раціональнихзасобів організаціїпрофорієнтаційної роботи.

Форма проведення: семінар
Питання для обговорення:
1.   Соціальні проблеми профорієнтації учнівської молоді.
(соціальний педагог – Шімон О.О.)
2. Діагностика професійних інтересів учнів.  
(практичний психолог – Цвєткова Т.М.)
3. Система роботи з профорієнтації учнів.
(практичний психолог – Цвєткова Т.М., 
соціальний педагог – Шімон О.О.)
Лютий березень
5.      
Тема: Культурологічні проблеми сучасної національної освіти.

Мета: Удосконалення професійної майстерності класних керівників в питаннях й організації розвиваючого досугу учнів.

Форма роботи: круглий стіл
Питання для обговорення:
1.  Місце культурної спадщини у духовному розвитку особистості. Організація діяльності учнів у часи досугу як фактор соціалізації особистості.
(класний керівник 7 – В класу – Шевченко Л.Ю., 
класний керівник 8 – Б  класу – Березовська Р.І. )
2. Формування культурної особистості школяра – важливий етап становлення самосвідомості. 
 (Хаба О.О., Кулинич Є.В., Гожа Л.П.)
3. Ціннісні орієнтири сучасної молоді. 
(Ушкаленко А.П., Тимошенко Г.З.) 
4. Роль шкільних традицій в становленні особистості.
(Федіченко О.О., Тиха С.І., Колісніченко Т.М.)
5. Моделі дитячого досугу.
(Мартинюк О.В., Кожухар І.В.)


Квітень
6.      
Тема: Практичне використання сучасних виховних технологій, підведення підсумків виховної роботи за рік.

 Мета: Обмін досвідом.
Задачі:
• провести аналіз виховної роботи за рік;
• виробити найбільш эффективные направления роботи на слідуючий навчальний рік.
(Авдієнко Н.М., Федіченко О.О.)
Форма проведения: круглий стіл.
Питання для обговорення:
1. Підсумки діагностики рівня вихованості учнів. 
(Осадча Л.М., Ігонова М.В.)
3. Творчі звіти класних керівників.
 (класні керівники 1 – 11 класів)




Травень

Немає коментарів:

Дописати коментар