План проведення засідань
методичного об’єднання класних керівників на 2016 - 2017 н. р.
№ з/п
|
Заходи
|
Терміни
|
1.
|
Тема: Основні напрямки виховної роботи на 2016-2017
навчальний рік.
Мета: Ознайомити
класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний
рік, розкрити роль класного керівника у впроваджені комплексної виховної
програми, його функції, надати методичні рекомендації.
Форма проведення: семінар
Питання для обговорення
1. Задачі
школи, основні напрямки виховної роботи.
(ЗДВР - Авдієнко Н.М.)
2. Планування
виховної роботи в класі й школі.
(ЗДВР - Авдієнко Н.М.)
3. Огляд
сучасної літератури з питань виховання.
(бібліотекар – Подустова Л.П.)
4. Інформація
про нормативні документи в допомогу класному керівнику. (ЗДВР - Авдієнко
Н.М.)
|
Серпень -вересень
|
2.
|
Тема: Вчитель – учень: налагодження партнерства та
учнівського самоврядування. Системний підхід до розв’язання проблеми формування
активної громадянської позиції учнів.
Мета: розробка
шляхів розвитку ефективного учнівського самоврядування, знаходження точок
дотику вчительської й дитячої організації, формування у педагогів уяви про
можливі варіанти ефективної організації самоврядування у класному колективі.
Форма роботи: семінар -
практикум.
Питання для обговорення:
1.Методична
панорама: «Сучасні
виховні технології та моделі органів учнівського
самоврядування класних колективів.»
(класний керівник 9 – В класу – Кошолап
Т.О.)
2. «Використання можливостей дитячо-юнацьких об`єднань для
посилення ролі громадянського й духовно-морального виховання».
(класний керівник 6 – б класу Сатанівська Т.О.)
3.
«Організація ефективного функціонування органів учнівського самоврядування»
(педагог – організатор – Федіченко О.О.)
4. Структура, діяльність та практичні поради для роботи
з учнівським самоврядуванням».
(ЗДВР - Авдієнко Н.М.)
|
Жовтень - листопад
|
3.
|
Тема: Педагогіка
підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї й соціуму з профілактики девіантної
поведінки учнів. Удосконалення виховної профілактичної роботи.
Мета: Формування
у класних керівників установки на застосування технології педагогіки
підтримки в роботі з дітьми девіантної поведінки й дітьми з функціонально
неспроможних сімей.
Форма роботи: психолого-педагогічний семінар.
Питання для обговорення:
1. Вияв
функціонально неспроможних сімей як засіб профілактики соціального сирітства.
(соціальний педагог –ШімонО.О.)
3.
Суб’єктивна позиція батьків – важливий фактор формування виховного простору
школи.
(практичний
психолог – Цвєткова Т.М.)
4. Програма ігрової корекції
порушень розвитку властивостей суб’єкту самосвідомості й спілкування у соціальной
педагогічно занедбаних дітей.
(соціальний
педагог – Шімон О.О.)
5.
Методи комплексної експрес - діагностики стану соціально-педагогічної
занедбаності дітей й особливостей родинної атмосфери.
(практичний психолог – Цвєткова Т.М.)
|
Грудень - січень
|
4.
|
Тема: Соціальні проблемипрофорієнтації учнівської
молоді.
Мета: Пошуки раціональнихзасобів організаціїпрофорієнтаційної роботи.
Форма проведення: семінар
Питання для обговорення:
1. Соціальні
проблеми профорієнтації учнівської молоді.
(соціальний педагог – Шімон О.О.)
2.
Діагностика
професійних інтересів учнів.
(практичний психолог – Цвєткова Т.М.)
3. Система
роботи з профорієнтації
учнів.
(практичний психолог – Цвєткова Т.М.,
соціальний
педагог – Шімон О.О.)
|
Лютий березень
|
5.
|
Тема: Культурологічні проблеми сучасної
національної освіти.
Мета: Удосконалення
професійної майстерності класних керівників в питаннях й організації
розвиваючого досугу учнів.
Форма роботи: круглий стіл
Питання для обговорення:
1. Місце
культурної спадщини у духовному розвитку особистості. Організація діяльності
учнів у часи досугу як фактор соціалізації особистості.
(класний керівник 7 – В класу – Шевченко Л.Ю.,
класний
керівник 8 – Б класу – Березовська
Р.І. )
2. Формування культурної
особистості школяра – важливий етап становлення самосвідомості.
(Хаба О.О., Кулинич Є.В., Гожа Л.П.)
3. Ціннісні орієнтири
сучасної молоді.
(Ушкаленко А.П., Тимошенко Г.З.)
4. Роль
шкільних
традицій в
становленні особистості.
(Федіченко О.О., Тиха С.І., Колісніченко Т.М.)
5. Моделі дитячого досугу.
(Мартинюк О.В., Кожухар І.В.)
|
Квітень
|
6.
|
Тема: Практичне використання
сучасних виховних технологій, підведення підсумків виховної роботи за рік.
Мета: Обмін досвідом.
Задачі:
• провести
аналіз виховної роботи за рік;
•
виробити найбільш эффективные
направления роботи на слідуючий навчальний рік.
(Авдієнко Н.М., Федіченко О.О.)
Форма проведения: круглий стіл.
Питання для обговорення:
1. Підсумки
діагностики рівня вихованості учнів.
(Осадча Л.М., Ігонова М.В.)
3.
Творчі звіти класних керівників.
(класні керівники 1 – 11 класів)
|
Травень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар