понеділок, 1 лютого 2016 р.


План – графік
проведення Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров`я мати вік біди не мати!»

Дата
Захід
Відповідальна
 особа

Понеділок
(01.02.16)
Відкриття Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров`я мати вік біди не мати!»
Загальношкільна лінійка. Оголошення плану роботи.
ЗВР
Педагог-організатор

Вівторок
(02.02.16)
Тематичні бесіди, години спілкування, уроки-тренінги, усні журнали тощо.
Класні керівники 1-11 класів, вихователі ГПД

Виставка - огляд літератури «Хвороби та профілактика».
Медична сестра
 Майданик М.Л.

Показ мультфільмів з циклу «Азбука здоров’я» для учнів 1-5 класів.
ЗВР Авдієнко Н.М.,
класні керівники 1-5 кл.

Середа
(03.02.16)
Показ документального фільму «Правда про куріння» для учнів 9-11 класів.
ЗВР Авдієнко Н.М.,
класні керівники 9-11 кл.
Бесіда на тему: «Не ламай собі життя».
Практичний психолог
Попільняк О.Ф.
Четвер
(04.02.16)
Конкурс малюнків серед  учнів 2 - 6 класів на тему: «Здоровому способу життя – ТАК, шкідливим звичкам – НІ!». Конкурс буклетів серед учнів 7-9 кл. на тему: «Як про здоров'я ти думати будеш, ніколи здоров'я ти не загубиш».
Педагог організатор
Кошолап Т.О.
 класні керівники 2-9 кл.,
вчитель основ здоровя Сатанівська Т.О.

Конкурс віршів, казок, ребусів та загадок про здоровий спосіб життя
Бібліотекар Подустова Л.П.

П’ятниця
(05.02.15)

Лінійка-закриття Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров`я мати вік біди не мати!»
, нагородження переможців конкурсів.
ЗВР Авдієнко Н.М.,
 педагог-організатор
 Кошолап Т.О.

Викладання матеріалів проведення Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров`я мати вік біди не мати!»
на блоги : практичного психолога, ЗВР. 
ЗВР Авдієнко Н.М.,
Практичний психолог
Попільняк ОФ.







Немає коментарів:

Дописати коментар