пʼятницю, 3 лютого 2017 р.

План – графік
проведення Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби свій вибір на користь здоров’я»
Дата
Захід
Відповідальна
 особа

Понеділок
(06.02.17)
Відкриття Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби свій вибір на користь здоров’я»
Загальношкільна лінійка. Оголошення плану роботи.
ЗВР
Педагог-організатор

Вівторок
(07.02.17)
Тематичні бесіди, години спілкування.
Класні керівники 1-11 класів, вихователі ГПД

Вікторина «Подорож по країні  Здоров’я»
ЗВР, педагог-організатор

«Гігієна класу – запорука здоров'я учня в школі»
ЗВР, педагог – організатор,
класні керівники

Середа
(08.02.17)
Анкетування «Моє ставлення до куріння»
Соціальний педагог, практичний психолог
 9-11 кл.
Бесіда на тему: « Уміння сказати НІ в екстремальних ситуаціях»
Практичний психолог, соціальний педагог

Четвер
(09.02.17)
Конкурс колажів:  «Ми за здоровий спосіб життя» (5-7 класи)
Конкурс «Квітка здоров`я»  (1 – 4 класи)
Конкурс «Дерево  здоров`я»  (8 – 9 класи)
серед учнів 7-9 кл. на тему: «Як про здоров'я ти думати будеш, ніколи здоров'я ти не загубиш».
Конкурс пам’яток «Це треба знати!» (10-11 класи)
Педагог організатор
ЗВР,
 класні керівники,
вчитель основ здоров`я

Конкурс віршів, казок, ребусів та загадок про здоровий спосіб життя
Бібліотекар
Подустова Л.П.

П’ятниця
(10.01.17)

Лінійка-закриття Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби свій вибір на користь здоров’я»,  нагородження переможців конкурсів.
ЗВР, педагог-організатор



Немає коментарів:

Дописати коментар