пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Аналіз  проведення Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби свій вибір на користь здоров’я»
Одне з найважливіших завдань навчального  закладу – охорона життя і здоров’я учнів. А це означає, що треба не тільки створити умови для їхнього перебування в школі, а й навчити дітей правил безпечної поведінки, турботи про своє здоров’я. Педагогічний колектив Новоархангельськог НВК «загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – гімназія Новоархангельського НВО№1  навчає учнів безпеки життєдіяльності протягом усього року, а як завершальний акорд це проведення вище вказаного Тижня безпеки життєдіяльності.


З 6 по 10 лютого 2017 року у начальному закладі був проведений Тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби свій вибір на користь здоров’я».
З метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з учнями та акцентування уваги на питаннях особистої безпеки та захисту життя, пропаганді здорового та безпечного способу життя, вироблення у дітей умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я. Розпочався тиждень із загальношкільної тематичної лінійки, де було оголошено план проведення Тижня. У 1 – 11 класах класними керівниками були проведені  тематичні бесіди та  години . 





Заступник завідувача Авдієнко Н.М. у 5 – 8 класах провела цікаву вікторину «Подорож по країні  Здоров’я» , практичний психолог Цветкова Т.М. та соціальний педагог Шімон О.О. провели оптування серед учнів 9 – 11 класів «Моє ставлення до куріння». Активну участь взяли учні 1 – 4 класів у  конкурсі «Квітка здоров`я»,  а учні 8 – 9  класів  у конкурсі «Дерево  здоров`я».  Бібліотекар Л. Подустова провела серед учнів 1 – 4 класів конкурс віршів та загадок про здоровий спосіб життя.

Уся робота проводилася  із залученням дітей до різних форм зайнятості: заняття,  ігрова діяльність, театралізована діяльність, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), читання  художньої літератури, моделювання ситуацій та їх розв’язання, перегляд мультфільмів. Протягом тижня учні здобули багато корисної інформації, яку зможуть застосувати у повсякденному житті для збереження свого здоров’я та зрозуміли, що здоров’я вимагає до себе постійної уваги, знань і неабияких зусиль для його збереження.




Немає коментарів:

Дописати коментар