середу, 23 жовтня 2019 р.


День здоров’я і спорту


Здоров'я - це ранок зі свіжим повітрям.
       Це - сонце, що грає ласкаво й привітно.

Це - хвилі Синюхи, що нам сили дають.
              Бери це сміливо, мій друже, і в путь.

  Здоров'я - це смак свіжих ягід дозрілих,
              Це - спорт, що дає нам наснагу і силу

     Саме такими словами 11 жовтня 2019 року розпочалося таке довгоочікуване і традиційне свято «День здоров’я» в Новоархангельському НВК «загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів - гімназія» Новоархангельського навчально – виховного об`єднання №1
    Щорічне проведення заходу стало традицією, адже ми розуміємо як багато означає здоров'я в нашому  житті.
Тож, захід присвячений Дню здоров’я пройшов під девізом «Здоровим бути модно !»
   Свято розпочалося з урочистої лінійки. Директор Новоархангельського навчально – виховного об`єднання №1 Косенко І.М. привітала усю шкільну родину зі святом, до щирих побажань приєднався голова районної ради Сова О.М.
   А усі учасники продемонстрували запальний флеш - моб «Шкільна родина».
    Протягом дня для учні 1 – 4 класів активну участь брали у конкурсах та естафетах, а учні 5  - 11 класів здавали нормативи. А потім усі учасники смакували смачним обідом і ділилися враженнями.





Немає коментарів:

Дописати коментар